Learning Mindset In Today's Business: Leading To Innovation And Consumer-Centrix Motives
Abstract
Innovation has become relevant keywords for business that may intend to be competitive as there will be a creation of new breakthrough which has the orientation to form consumer-centrix motives. Innovative business could label consurner-centrix touch toward its products. Old resultoriented mindset will then go through how to ideally accomplish consumer's expectation. The growing number of various customized products or tailor-made products has brought an important indication that consumer has become major issue. Innovative activities could not be continuously applied unless the business has mindset to renew its cycle. As an organism, a business should have learning mindset which could motivate itself to keep innovative. This is an introductory paper which hopefully facilitates those who want to conduct thorough srudy related to learning mindset on innovation and consumer-centrix motives.
Penulis yang menerbitkan jurnal ini setuju dengan persyaratan berikut:
- Penulis mempertahankan hak cipta dan memberikan hak jurnal tentang publikasi pertama dengan karya yang secara bersamaan dilisensikan di bawah Creative Commons Attribution ShareAlike License yang memungkinkan orang lain membagikan karya tersebut dengan pengakuan dari karya penulis dan publikasi awal dalam BIP’s: Jurnal Bisnis Perspektif .
- Penulis dapat memasukkan pengaturan kontrak tambahan yang terpisah untuk distribusi non-eksklusif dari versi terbitan jurnal tersebut (misalnya, kirimkan ke repositori institusional atau publikasikan dalam sebuah buku), dengan sebuah pengakuan atas publikasi awalnya di Jurnal ini
- Penulis diijinkan dan didorong untuk memposting pekerjaan mereka secara online (mis., Di repository institusional atau di situs web mereka) sebelum dan selama proses penyampaian, karena dapat menyebabkan pertukaran yang produktif, serta kutipan karya yang diterbitkan sebelumnya